Rahim büyüdüğü için iç organlarını yer değiştiriyor haliyle mide de olduğu yerden yukarı çıkıyor ve bu durum mide yanması, ağrısı vs yapıyor çoğu hamile yaşıyor bunu ben de dahil. Doktoruna söylersen mide şurubu veya ilacı verecektir asit düzenlemesi için