Hilal-95 çok fazla ultrasona maruz kalmayın bence. Okuduğum bir habere göre Yurtdışında hamile kadınlar toplamda 6 veya en fazla 7 kez ultrasona giriyormuş. Fazlası zarar diyerekten bende çok dikkat ediyorum. Bir dönem kanamam oldu ultrasona girdim, aynı hafta korona oldum tekrar ultrasona girdim bebek iyi mi diye, bir hafta sonra başka sebepten tekrar girmek mecburiyetinde kaldım. Ve bunun hiç iyi bir şey olmadığını okudum. Yani size de tek önerim çok fazla girmemeye çalışın.