Oozgn egeliyim baklayi ve otları bilirim 😊 teşekkür ederim tarif için şimdi tekrar okudum nohut için canın istemedi yazmışsınız bı de olurda okuyup canı isteyen olur bilmeden yapıp yemeye kalkar diye yazdım açıkçası bende çok severim ama hamilelik ve emziremede tüketmiyorum şimdi hamileyim doğum olunca yine yemem bir kaç sene daha hayalim kalacak 😬