Evvettt Hanımlar.
Öncelikle hepinize musmutlu hamilelikler diliyorum. Konumuz linea nigra (gebelik çizgisi) inanışa göre çizgi göbek deliğinin altında ise kız göbek deliğinin üzerindede devam ediyorsa erkekmiş bu ikinci hamileliğim sağlıkla gelsin bebişlerimiz, ama bu sefer cinsiyetini çok merak ediyorum. Cinsiyeti belli olan annelerimiz gebelik çizgilerini ve cinsiyetlerini paylaşıtlarsa çok mutlu olurum. Genellikle gebelik çizgisi 4. aydan itibaren belirginleşir derler ben 10+6 hamileyim ama göbek deliği üzerinden devam eden çizgi var sizlerde nasıl.