kızlar bugün 30 haftalık oldum bebeğin hareketleri azalmaya başladı doktora gittim ntsye bağladırlar bir sorun olmadı kalp ritmi falan iyiydi doktor aç kalma dedi yeri daraldıpı için hareketleri azalabilir artık dedi peki sizce bu azalma kaç saat olursa doktora gideyim??