Bnde hamilelikten önce her gün bir paket yerdim deli gibi seviyordum ekmek gibiydi bnm için insan sonra bebeğini de düşününce haftada bir iki defa bir paket yiyorum ama bu lays in fırınlanmış olanlar var daha hafif ve palm yağı daha az kendinizi biraz sıkıp her gün almazsanız bünye alışıyor