senem1234 Merhaba ☀️ bebeklerinize 2 isim koyan anneler genelde 1. İsim ile mi yoksa 2. İsim ile mi sesleniyorsunuz
Purpura26 senem1234 2 isim koyulcaksa 2sini de söylemek lazım bence. Ben çevremde hep öyle görüyorum.
aysemeva13_ senem1234 şahsen ben ilkini kaynanamın adını koyuyorum. Onu kullanıcam ama ileride kendi beğenmezse arkadaşlarına ikinci ismini söylettirmek isterse diye ikinciyi de koydum.
Busraaa1919 senem1234 iki ismiyle birden sesleniyorum ikisinede aşina olması gerekiyor koyduysak :) tek isimle hitap edilecekse ikinciye ne gerek var
YuvarlanamayanPandaa senem1234 iki isim var iki isim var kısa ve bir isimler söyleniyor ama uzun isimler zor oluyor Oğlumun Adi MuhammedMehdi sadece Muhammed diyoruz uzun oluyor kızımıza Nisanur koyacagız inşallah o bir isim gibi oldugu için bir söylenebir
Eegurefeoglu senem1234 biz iki isim koyduk ama nasıl kullanırım hiç bilmiyorum benim de iki ismim var aile içinde ilkini dışarda genelde ya ikincisini ya ikisini birden söylerler
LawyerEce senem1234 Genellikle ikisiyle sesleniyoruz çocuklara iki ismini de tanıyorlar. Ama duruma göre ilk ismini de kullanıyoruz kısa kesmek için.