DuruMom Sevgili anneler herkese merhaba kendimiz telefonla hatıra kalması için bir kaç güzel fotoğraf çekelim istiyoruz da, izmirde önerebilceğiniz dış çekim mekanları nelerdir? 🌸
thepurple DuruMom Balçova engelliler parkının arkasında baya büyük bir ağaçlı alan var orası güzel bence
Susamtanem2 DuruMom şaşalı piknik alanında çekmiştik biZde eşimle şimdi yine orda olabilir henüz karar vermedim elbise nasıl bişey ayarladiniz
Annecik_ DuruMom ilk hamileliğimde alaçatıda çekmiştik bizim bir arkadaşımız çekti daha doğrusu şimdi ne yaparım diye düşünüyordum ben de
DuruMom Susamtanem2 https://resimyukle.io/r/4KyCyZqym0 trendyoldan 50 tlye şöyle bir elbise aldım gelincede çok beğendim. Saçımada kuru çiçeklerden taç takıcam
DuruMom Annecik_ biz nişan çekimini alaçatıda yaptık, düğünü urlada bundada farklı bir yer olsun diyorum ama bakalımm
DuruMom Annecik_ urlada üzüm bağları vardı orada çekilmeye başladık daha sonra yol üzerinde güzel bulduğumuz her yerde çekildik akşamüzeride altınköy sahile gittik orada çekildik