ezgikartal hic uzulme canim. Benim de ilki negatifti ve bizde hem kadin hem erkek infertilitesi vardi, iki tarafli 3 tane cikolata kisti, az rezerv, kanda pihtilasma,, esimin sperm sorunlari . 3-4 sene tedavi gorduk birsuruu. Tam yeter artik Rabbim dayanamiyorum dedigim an yavrum tutundu bana. Umudunu kaybetme ne kadar zor bir surec oldugunu cok iyi biliyorum ama umut etmekten hic vazgecme..