Hahahh12 Merhaba hanımlar . Hareketten çok tekme hissediyorum 22+4 haftalık . Sizde durumlar nasıl ? Normal mi tekmeyi daha cok hissetmek 😊
Zehraaa98 Hahahh12 normaldır muhtemelen canım ya ben ha bşre hıckırık duyuyorum😂ritmik vuruslar ha bıre
tcasl Hahahh12 sadece vuruyo vurduğu da dışardan belli olmaya başladı ama başka bişey hissetmiyorum özellikle akşamları vuruyo bide 😍