kayramom1 Kızlar sizce 3 lü mü tulum eldiven şapka şeklinde yoksa 10 lu mu ilk oğlum da üçlü yaptırmıştım bunda karar veremedim
PerinU kayramom1 ben kızıma nakışlı çiçekli falan kokoş hastane çıkışı düşünüyorum Allah nasip ederse 10 lu bence daha iyi gibi. Gerçi o süslüler Yıkanınca nasıl olur bilemiyorum
DuruMom kayramom1 ben instagramda realtasarim atölyesinden 10 lu nakışlı hastane çıkışı yaptırdım çok memnun kaldım tavsiye ederim
ug_fa-3diplomalianne PerinU valla ben hem nakışlı hem taşlı kanatlı yaptırdım, taşlı kanatlar cırt cırtlı yıkayacağım zaman çıkartıyorum nakışı ve kumaşında hiç bi şekilde bozulma olmadı hala yumuşacık ve harika görünüyo