Esranur78 Hanımlar benim erken doğum riskim var 30+4bugun tedavi gördüm ama yine hareketleri yavaşladı sizce ne yapmaliyim kasıklarımda sürekli hareket etmeye çalışıyor ama sadece hıçkırık gibi başka yok ne yapmam gerek bna yol gösterir misiniz 😔
MerveKaya38 Esranur78 benimde doğum pozisyonunda ciğer geliştirici vuruldu bekliyorum 2 gün yattım evdeyim şuan 33 haftalıgim inslah saglikla zamanında kucağımıza alırız canım 🤲🏻🌺
Esranur78 miniginannesi9 suyum güzel denildi az değil bebek kanala girmiş rahim duvarinda incelme başlamış 3gun hastanede yattım magnezyum yaktılar serum filen ciğerleri güçlendik diye iğne yaptilar erken doğum olursa diye en son çıkmıştı kanaldan ama gene girdi galiba eve geldim ama belim yine ağrı var hareketleri. Gene gitti ne yapcam bilmiyorum😔
Esranur78 MerveKaya38 inşallah zamanında gelirler peki hareketleri nasıl oynuyormu geziniyordu yoksa dizinde kasiklarda sadece damar atar gibimi