Banubaytok insanın sinirlerini yıpratan bi süreç, ne yapın ne edin uyandırın. En güzeli altını açmak sadece zıbın kalacak şekilde komple üstünü çıkarın. Yüzünü silin. Sarılığı düştükçe emecek emdikçe daha az uyuyacak inşallah. Yani ben uyurken ağzına çay kaşığıyla bile az az veriyordum bir iki damla olsun gitsin diye😅 allah sabrınızı artırsın zor süreç❤️ Ama inşallah bir an önce geçer sonra buraya bebeğim uyumuyor kızlar diye post açarsınız😬