Kızlar ben Buca sirinyer de oturuyorum. Kadın doğuma gidiyorum normalde. İlk doğumum da orda oldu. O zama için ayrıntılı ultrasonu 200 e yaptırmıştık, şimdi 350 diyorlar. Bi arkadaşım da dedi ki tepecik e gidersen alsancak a gönderiyor zaten, o zaman ücretsiz oluyor dedi. Simdi de böyle mi bilmiyorum. Maddi durum sıkışık o yüzden tepecikte yaptiricam galiba. O yüzden varsa tepecikte yaptıran nasıl oluyor bi bilgi verir misiniz lütfen 🙏 ❤️💐