Bebeklermelektir Merhaba 1 aylığız biz daha ilk hamileliğim. İlk aylarda sadece peçeteyle silince kan gelmesi normal mi ?
Oznur24 Bebeklermelektir bende aymı problem ile karşılaştım hemen gittim iğne ve ilaç verildi sizde mutlaka gidin
bbbusrra-1 Bebeklermelektir düşük olmayabiliyormuş bendede oldu yerleşme kanaması olabiliyormuş bazen damar çatlağı da, doktorunuza danışın yine de
Demetb Bebeklermelektir normal degil, illa kötü bir şey demek de degl ama doktora hatta şuanda doktora gitmeniz şart
Gulceefe-00 Gebelikte hiçbir kanama normal değildir. Hastane başvurun lütfen. Bir keseye bakarlar ilaç ya da iğne verirler.
Bebeklermelektir Düşük olmaması için ilaç ve iğne verdi doktoru aradım küçük damlalardan birşey olmaz çok gelirse önemli dedi ama içim huzursuz
Cerenn12 Bebeklermelektir Benim de kanamam oldu gittim her ihtimale karşı bir iğne ve hap yazdı kesinlikle ihmal etme
Selen37 Benimde kahverengi lekem oldu 2.aya kadar sürdü progestan içip dinlendim. Genelde olabiliyor ama ihmal edilmemesi gerek doktora kesinlijle görün. Bana ağrın yoksa sıkıntı olmaz kahverengi lekeden demişlerdi