Beruz Merhaba el ve özellikle ayakları balon gibi işen varmı ayakkabı terlik hiç bşy olmuyo üstüne bastıkça ağrıyo bunu yaşıyanlar n’aptınız 🙇🏻♀️
bankaci26 Beruz valla bu zamana kadar hiç yaşamamıştım 35 haftalıktan sonra hiç inmedi bile balon gibi sürekli uzatıyorum tuz da yemiyorum ama düzelmiyor valla ayağım 43 numara eşimin ayakkabsına zpr oluyor
Beruz bankaci26 aynı ya benimde öle bende tuz tüketmiyorum bunu yaşamayanlarda var neden oluyo anlamadım 🤷🏻♀️