Haticenur31 Ultrason fotografımıza bütün yorum yapanlar kız dedi bugün randevum vardı doktor kesin erkek dedi bende gördüm yani kesin. Baştan beri erkek hissediyordum kimseye inanmak istemedim ve kendi hissettigim oldu. Anneler hissediyor 👏😉
Uyumsuzzz Haticenur31 13. Haftada kız dediler hediyeler var geldi bende sevinçliydim fakat içimde bi yerlerde benım kızım olamaz diyordum 😀 20 hafta sonuç oğlum olacak 😂
Miyase46 Haticenur31 Anneler cidden hissediyor ya banada baştan beri kız dediler yok karın şeklin şöyle yok yüzün cirkinlesti kesin kız dediler ben erkek diyodum tabi öyle hissediyordum çünkü ve oğlum olacak 30 haftalık olduk şimdi 🤰💙😃
Sedaince Haticenur31 10 haftalığım doktor kız gibi ama belli olmaz dedi ben acayip erkek hissediyorum haftaya cuma kontrol var tekrar bakacak burda da kız dediler ultrason fotoğrafına bakalım hissettiğimmi olacak 😊☺️
Semaarya Haticenur31 benim de hep içime erkek doguyodu kendimi erkek çocuğuna odaklamistim ismini bile bulmuştum kız çıktı 6.hissim hiç kuvvetli değilmiş 😂
Mutluluknedirkii Uyumsuzzz bana da 13.hafta da erkek dediler ama kız hissediyorum inşallah kızım olur 😂🙏
Deniz59 Uyumsuzzz ayy korktuğum şey inşallah başıma gelmez 😂😂 ismini bile kararlaştırdık iniyorum değişmez
Haticenur31 Mutluluknedirkii allah gönlüne göre versin tatlım benimki gözükmedi 18 haftalıgım bugün gösterdi kesin olarak 😂
Uyumsuzzz Mutluluknedirkii benımki bacaklarını hiç açmıyordu o yüzden göremediler organını ve muhtemelen o yüzden kız dediler. ama sizinki açtıysa erkek olabilir 😀
Uzumlukek Meralrabiamhmt yengeniz hep aynı doktora mı muayene oluyordu farklı farklı doktorlar mı kız demişti
Uyumsuzzz Deniz59 bizimkininde ismi belliydi 😁 eşim çok heyecanlıydı kızım olacak diye. Biraz hüsrana uğradı acıkcası 😁 kendinizi kaptırmayın derim
Mutluluknedirkii Uyumsuzzz yok açmadı bacakları çarprazdı erkeğe benziyor çıkıntı gibi bir şey var dedi biraz daha baktı büyük ihtimalle erkek ama alışveriş yapmayın şuanlık dedi
Uyumsuzzz Mutluluknedirkii o çıkıntı kordonda olabilir inşallah gönlüne göre olur. Eşim ve ben ne kadar kız istesekte o an erkek olduğunu ögrendikten sonra iyiki oğlum olucak diyorsun evlat sonuçta hepsinin sevgisi başka oluyo 😇
Fatmakara97 Sedaince bende 10 haftalık oldum ama tam 11. Haftada gideceğiz çikolata yiyip gidin diyorlar hareketli olurmuş deneyecem bakalım erkenden öğrenmek istiyorum 🥰
Fatmakara97 Sedaince bende 10 haftalık oldum ama tam 11. Haftada gideceğiz çikolata yiyip gidin diyorlar hareketli olurmuş deneyecem bakalım erkenden öğrenmek istiyorum :)
Emine_clk01 Sedaince 10 hafta cinsiyet için çok erken değil mi yanılma payı var çünkü bana 16 da kıza benziyor dendi 21 de kesin kız olduğunu öğrenebildim
Dfdfdfdf60- Semaarya yaa bende senın gıbı hıssedıyorum hep erkek dıyorum benı goren yuzun icine gecmıs rengin acılmıs fln dıyolar bende erkek hıssedıyorum ama kesın tersı cıkıcak çünkü ben ne dersem hep tersı oluyo skskskls