Merhabalar Canımız Annelerimiz 😍 Bende buraya ilk geldiğimde son 200 gün küsür lü sayılardandım..
Benim hamileliğimin en başından itibaren sezaryan tanısı koyuldu önceden geçirdiğim kalp ameliyatları yüzünden kalbimi normal doğumda zorlamam gerektiği idi. Gidişata göre de tahmini doğum tarihi belirledik. Vallahi canımız annelerimiz öyle nazlanmayacağım yoksa gerçekten burada bir sürü zorlanan zorluk çeken annelerimiz var. Benim hamilelik sürecim çok güzeldi en fazla çıka çıka böbrekte kum göründü. Onu da yahudi otu ya da ölmez altın otu bitki çayı ile yendim♥️
36 Haftalık iken doğum sancılarım başlamıştı serum ve magnezyum takviyesi ile 38+3 e ulaştık elhamdülillah.
Cuma günü çok heyecanlıydım aslında heyecanlı değildim sanıyordum ama heyecanlıydım yukarıya odamıza çıktık yerleştik Nst ye bağlandım damar yolu açıldı üzerimi giydirdiler ve hastahanenin buz gibi ameliyathanesine girdim🤭 Doktorlarım ve ameliyat ekibi o kadar güzeldi ki hiç bir zorluk yaşamadım. Çatı Muayenesi Abartıldığı karar Sonda da abartılıyor. Uyuştuktan sonra tabi hissediyorsunuz ama kesip biçmeyi değil 😅 Dokunduklarını anlıyorsunuz mesela ama öyle acı yok. Benim problemim ise hamilelik te reflüm varmış ve biz bunu bilmiyorduk. Anestezi uzmanı size ne soruyorsa lütfen her şeyi tam tamına öğrenin. Mesela boy kilo gibi kavramlar da son gün bile gram gram bilin. Ben reflü den dolayı 15 dakika sürdü ameliyat ben 20 dakika boyunca kustum belki ve kendime zor geldim.. Bu yüzden buna dikkat edin. Vee bebeğime gelince Ahh anneler o küçük dediğimiz kıyafetler var ya 😂 Ahh, ahh, nasıl da güzel oluyorlar bir bilseniz 😍💜Sezaryandan, sonra elhamdülillah benim sütüm geldi şükürler olsun bol bol komposto içtim bol bol su içtim spinal genel anestezi ile aynı olmuyor bu yüzden spinal de hemen yürütmüyorlar ayakların uyuşması geçtikten sonra yürütüyorlar haberiniz olsun 🙊 Sizden en büyük tavsiyem kimseye muhtaç değilsiniz bunu asla unutmayın Fıtrat gereği annelik duygumuz içimizde var ben bebek tutmasını bilmezdim ama bebeğimi tuttum ve inanın hiç de öyle garipsemedim. Siz bebeğiniz için en güzel ilaçsınız🥰 Bunu asla unutmayın❤️ Evet yanınızda anneniz olursa daha güzel olur bilgili biri her daim daha yardımcı oluyor 🌸 Depend en güzel şeydi aldığım 😂1 paket falan kullanmışımdır ama kesinlikle harika bir şey.
Erkek anne adayları bebekler üste doğru çişini yapıyor biraz fazla kıyafet alırsanız daha hayırlı olur 🤭Bende hikayemin sonuna geldim 💜Elhamdülillah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah ❤️