3MelekAnnesi3 Nurs10 gebeliğin hiç bir döneminde kanama nor al görülmez doktora gitmekte fayda var cnm
Selocan59 Nurs10 canm öncelikle gözünüz Aydın hayırlı olsun bu hafif kırmızı degil yani pembemsi ise yerleşme oluyor ama kırmızı ve çoksa düşük demek oluyor sen bence riske atma kendini acile görünmelisin yinede panik yapmaa doktor sana ona göre progestan verir iğne yapar tedbiri erken almanda fayda var
Yorumsuz ivmenas nasıl bir varoş ağız bu 2. Yi doğurcam yeterli mi senin için ay çok üzülüyorum senin gibi kalitesizler anne olacağında
Cerenn12 Nurs10 canım korkmana gerek yok benimde 4. Haftamda yani geçen hafta kanamam oldu doktora gittim düşük tehlikesi de olabilir yerleşme kanaması da olabilir dedi. Bir iğne ve hap yazdi şimdi bir sıkıntı yok sen de gözük doktoruna ihmal etme
Moonlight1 Yerleşme kanaması kırmızı renkte çok az miktarda olur ve hemen kesilir sürekli lekelenme tarzı kahve renkte de olsa kanama varsa bile tehlike arz eder başıma geldiği için söylüyorum hemen doktora gidin proluton iğne yapılıyor Protestan veriliyor
Selocan59 Yorumsuz aslında ben yazacaktım ona sonra gereksiz gördüm kendimi onun seviyesine düşürmek istemedim insan biraz düzgün konuşur diye tartışma çıkmasın diğe oralı olmadım
Seymaa30 Nurs10 dr gitmeni tavsiye ederim aynısı başıma geldi tüp bebekle hamile kalmıştım 3 tane iğne yapmışlardı kanama durmuştu
aley_ckmk24 Nurs10 öncelikle hayırlı olsun benimde 4 haftada kanamam olmuştu doktor yerleşme kanaması olabilir demişti. Progestan kullandım. Allaha şükür hiçbir şey olmadı şuan 24 haftalığız.sizede birşey olmaz inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🌸
NaimeYilmaz @ivmenas Forum içerisinde eleştirileri dile getirirken hakaret içerikli yorumlar yazmamalıyız. https://forum.mutluanneleriz.com/d/403164-forum-kullanma-k-lavuzu-ve-forum-kurallar
Pembe_duslerr Nurs10 hastaneye gitmelisin benimde yaklaşık 6-7haftalıkken kanamam gelmişti düşük tehlikem vardı rahimdede kanama görülüyordu