amineyucel Kızlar 32+2 de NST ye girdim sancılarım görüldü doktor da iğne ile ilaç verdi bebeğin gelmesi için erken daha akciğerleri 35. haftada tamamlanıyormuş. Benim gibi sancısı erken gelen anneler var mı?
Bsmlh amineyucel canım ben 32 de basladı ilaç adalat iğne durduruldu ama artık 35 sonra ciddi kasılmalar basladı 37+0 aldılar
Kaderimm amineyucel Cnm sancılarını sen hissettin mi bende 33+6 yım surekki karnimda kasıklarımda hatta vajinamda ara ara sancı hissediyorum sanki
amineyucel Bsmlh 37 hafta gene iyi canım çünkü akciğerleri o zamana kadar gelişir bebeğin dedi doktorumuz. İlaclar ise yarıyor mu cidden bana aşı verdi 12 saat ara ile 2 doz oldu bide ilac verdi progestan adı sabah öğle akşam yutuyorum
amineyucel Kaderimm ben baskı çok hissediyordum son 5 gündür sancı hissetmedim dün nst ye girdim düzenli sancım çıktı
Bsmlh amineyucel o aşı degıl kuzum ciger iğnesi banada yapıldı cok faydalı iyiki yapmıs ilaç işe yaradı durmayınca ilaç dozu arttırdı hergün nst yaptı en son artık 37+0 da aldı almadan da o aşı dedıfın iğneden vurdu ve yanıma geldi sükür bebegım yoksa solunumdan Küvez diyordu allahtan oyle olmadı
Dilek58 amineyucel geldim canım doğum sancısı deil dedi çok şükür rabbim sağlıklı sıhhatli kucağmıza almayı nasip etsin inşallah gününde saatinde 🤲🏻
amineyucel Bsmlh aynen canım yanlış yazmışım okuyunca farkettim iğne oldum peki sezeryanla mı aldı. Bide sana verdiği ilac da progestan mıydı
Bsmlh amineyucel benım ılk sezeryan olduğu için bunuda sezeryan ile aldı aslında 1 H daha bekleyecektı ilaçla ama eskı sezeryan yerım sancılardan 1 cm kalmıs kagıt gibi yırtılır diye riske atamadı daha fazla
amineyucel Bsmlh anladım canım umarım benimde 37 ye kadar bekler gelmez. Peki 37 de kaç kilo ile dünyaya geldi
amineyucel Bsmlh masallah canım Allah bağışlasın önemli olan sağlıklı doğmaları insallah benim bebeğim de 37 38 e kadar gelmez
Bsmlh amineyucel oyle düşünme cnm benım 28/29 alıyorlardı umut yoktu ama Rabbım bılır bak bana 37 gördüm