Kalp atışına göre cinsiyet tahmini oluyormuş sanırım. 8+4 gebeyim ilk gebeliğim. Çok hızlı olunca erkek,daha hafif olunca kız diyorlar doğru mu ? Ultrason kağıdında kalp atışı göstergesindede belli oluyormuş. Sizlerden ricam kız- erkek kalp atış resmini atabilir misiniz cinsiyeti söyleyip? Çok heyecanlıyım da ! 😍🍒
Birdee ne zaman cinsiyet tahmini yapılıyor?