Sadike Bebeğim 22+5 haftalık doğum yaptım ve şuan 1 haftadır küvezde ve doktorum bana mide ye giden yemek borusu oluşmamış dedi midesinde baloncuklar olmuşmuş dedi bu ıyi mi kötü mü bilen var sana aranizda birisi bana bisey desin korkuyorum kızlar bebeğim için
Seferyehatun Allah şifa versin canım, niye erken doğdu kaza gibimi bir seymi geçirdin, insaAlllah hemen toparlar kendini sağlığına kavuşur
Mmeelliikkee Sadike çok minik ama eminim çok güçlüdür.. muhtemelen cerrahiye ihtiyaç duyulacak onarılabilir tedavi edilebilir sonrasında normale döner . İnşallah iyi bir çocuk cerrahisine denk gelirsiniz. biraz büyümesi lazım.. Allah size bağışlasın sağlıkla büyür inşallah .
Feyzablbl Rabbim,sağlıklı ömür versin inşallah acil şifalar dilerim çok geçmiş olsun. Inşallah bu süreci en sağlıklı şekilde atlatırsınız
Mersin33kader Rabbim şifa versin tez zamanda kavuştursun inşallah rabbim bağışlasın neden erken doğum oldu