Meervenurrr evet canım zaten kanımda pıhtılaşma olduğu için başından beri oksapar ve corasprin kullanıyordum bu kontrolüm de çıktı anlamadım detaylı da falan çıkmamıştı doktor da zaten kan sulandırıcı kullanıyorsun daha sıkı takip edeceğiz dedi aöa ben o odadan nasıl çıktım bilmiyorum 😔