YelizGuzel 17 haftalık hamileyim 16.haftamda Doktorum bebeğin cinsiyetinin %80 kız olduğunu belirtti. Sizce bu durumda bir yanılma olabilir mi? Düşüncelerinize ihtiyacım var teşekkürler😊