Merhaba arkadaşlar 31+2 de erken doğum riski yaşadım ciğer geliştirici ve geciktiriciler ile durdular. İlk gebeliğim. Şuan 38+4teyim ve hafif sancılarım var nişanım geldi ama açılmam hiç yok. sorum şu öncesinde böyle birşey yaşadıysanız doğumunuz nasıl oldu acaba kimisi normal doğum olmaz geciktirici felan kullanıldığı için diyor