Ben hiç önermiyorum normalde özele gidiyorum ama testler vs için Zeynep K. Gidiyorum sırada bekleyen herkes şikayetçi daha yeni gittim kadının hem suyu hem kanaması gelmiş ayakta karşımda kıvranıyor ben çok kötü oldum resmen hatta herkes doktora tepki gösterdi doktorun umrunda olmadı almadı kontrol etmedi bile bekletti o kadar ve her gittiğimde farklı bi olay