Kızlar 37 haftalık hamileyim bebeğim 30. Haftada baş aşağı döndü ama yarım saattir sağ tarafımda belimin yanından arkasına doğru yuvarlak bi çıkıntı oluyor bebeğin hareket ettiği sırada hiç böyle olmuyordu karnımda oluyordu genelde bu şekilde arkaya doğru olduğuna denk gelmedim normal mi sizce yoksa bebeğim baş aşağı değilmi artık yönmü değişti ?