CANSUGMR Meraba kizlar ilk bebegimi kromozom anomalisi oldugundan dolayı kaybettim 29 haftalik dogdu 1 gun yasadi vefat etti simdi ikinciye hamileyim tekrar boyle birsey yasarmiyim bilgisi olan varmi acaba ????
Elos CANSUGMR genetik hastalıklar tanı merkezinde çalıştım. Bu gibi durumlarda rahatsızlık genellikle yalnızca o gebelik için geçerli oluyor. Geçmiş olsun. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Kekmez CANSUGMR bu bilinemez gerekli tıbbi incelemelerin yapılması lazım başınız sağolsun yeni gebeliğiniz hayırlı olsun umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız
CANSUGMR Kekmez gerekli incelemeler yapildi ancak neden boyle birsey oldugu tespit edilemedi. Yapisal bi bozukluk dendi . Benim korkum tekrar boyle birsey yasamam o yuzden sordum 🙂Sagolun bu arada ☺