Merhaba kızlar doğuramıyorum diye post açmışfım belki hatırlarsınız vee sonunda doğurdum 39+2 öncelikle bugün 5 gün oldu ama malesef canım kızım yanımda değil gayet sağlıklıydı evimize gelmiştik ama sarılık oldu kızım 2 günden beri hastanede yatıyor çok yüksek çıktı sarılığı bu her bebekte olurmuş ama bununki en yükseğiumiş doktor biraz daha geç kalsaydınız hasar olurdu beyninde falan dedi sütüm çok geç geldi kuzum aç kaldı ondan oldu galiba yavrumu hastaneye götürdüm puset dolu gitti boş geldi o kadar zoruma gitti ki gözümün yaşı dinmek bilmedi bilmiyor neyse gelelim doğum hikayeme pazartesi sabah ağrılarım vardı çok halsizdim sancımda çok azdı yok diyecek kadar azdı akşam 11 gibi artmaya başladı eşim uyumak üzereydi ama ona söylemedim dedim yine heyecanlanmasın daha öncesinde ay sancım var şöyle böyle diye diye hayal kırıklığı oldu ve doğuramadım😅 ama bu kez sancılarım düzenli olmaya başladı ve gerçekten çok değişik bi sancıydı ben bildim kesin doğum başlıyor dedim eşim uyudu ben saat 3 e kadar kıvrandım yani tam düzenli sancılarım 12 den sonra falan başladı eşim uyandığında saat 2.45 falandı 5 dakkada bir geliyordu sancılarım kıvrandığımı gördü noldu dedi dedim bu kez geliyor eminmisin normal ağrın olmasın yine dedi yok kesin geliyor dedim bu arada ben çok sancılandım emindim ama eşimi kaldırmadım bilerek kaldırmadım dedim şimdi kalkar benimle ilgilenirse ben çok ağlarım sancım daha çok acı verir bana ben nırmaldede biri bana noldu falan derse ilgilenirse çok ağlıyorum 😅😅lavoboya gittim kanamam vardı hazırlandık 3.30 gibi hastaneye gittik 6 cm açılmam vardı yarım saat sonra falan 8 cm oldu ve bi yarım saat sonrada sanırım 10 cm oldu açılmam hızlı oldu ama sancılar gerçekten dayanılmazdı hiç bağırmadım ben sadece ağladım sonra bebeğin aşağı inmesini bekledik bu arada suyumda hastanede geldi benim doğuma yakın geldi açılmamda hızlı oldu galiba bebekğinde hemen inmesini beklemiyorlardı o yüzden çağırdım gelen olmadı beklemiyorlardı çünkü yanımdakilerine dedim kütfen çağırın kadası geldi hissediyorum dedm bi kaç çağırmamızda geldiler baktılar alttan muane ettiker doğuruyorsun hemen çatala doğum odasına gidelim dedi galiba çatım dardı çıkınca hemen makasla kestiler o gerçekten çok kötüydü sadece ebenin elini orda ittim napıyorsun falan dedi geri özür dilerim sorun bendeymiş makasta sorun var dedi zorlandı keserken ıkın hemen gelicek bebeğin dedin ve galiba 3 4 kere büyük lavobomu yapar gibi kendimi zorladım hiç bağırmadan aferin dedi ebe ve canım kızım doğdu ama gerçekten kafası çıktıktan sonra vücudu yağ gibi akıp gitti kızımı gördüm beni baya ağıt tuttu ağladım ve sonra dikişim çok fazlaydı birazda orda zorlandım canım çok yandı her dikmesinde bitmedimi bitmedimi dedim ama canım kızımı kucağıma aldım herşeyi unuttum doğumun illaki zorluğu oluyor kızlar ama allah dayanma gücü veriyormuş gerçekten ben mesela şuan aklıma gelince bi hoş oluyorum ben nasıl doğurdum ya diyorum çok korkuyordum ben doğumdan baya çok konuştum galiba 🤭🤭 işte buda benim doğum hikayem inşallah sizde sağ salim kucağınıza alırsınız daha atladığım yerlerde var ama çok konuştuğum için üstüne düşmedim😂😂🤗❤️