Bussratozaan Kızlar selam 26 haftalık hamileyim ben böyle vücudum da kırgınlık var grip olcakmısım gibi halsizim aynı zamanda dünden beri de bebeğimin hareketleri azaldı önceki gibi sürekli vurmuyor ara ara vuruyor 1-2 saatte 3-4 kez belki sizce normalmi
SenaHifa Bussratozaan çok geçmiş olsun ben de 22. Haftanın içindeyim dün geceden beri parol içiyorum grip gibiyim. Parol çok iyi geldi terletti ama etkisi geçince yine aynı 🤦🏼♀️ Benim bebeğimin de ağrıyla beraber hareketleri azalıyor parolle toparlayınca artıyor heralde onlar da etkileniyorlar anlamadım. Sonuçta yorgunlukla vs de hareketleri azalıyor hemen kötüye yormak istemiyorum ama insan herşeyden tedirgin oluyor 🙄