Prenses_annesi Çok korkuyorum iki gündür belimde ve yan taraflarımda ağrı var şiddetli değil ama geçmiyor bugün doktora gittik doktor hamilelikte olabilir erken doğum belirtiside olabilir gibi ikilemde konuştu küçük bir ilde yaşıyorum bebekte 1 hafta önden gidiyor kızlar bu erken doğum belirtisi olamaz dimi 26+2 haftadayım
ZeynepKeke Prenses_annesi benimde belim cok ağrır ama doktorum hic erken doğum belirtisi demedi magnezyum verdi
Zuzuu Prenses_annesi benimde belimde ve kalçamda ağrı var normal rahim büyüdükçe her yere baskı yapıyor doğal olarak
Mihrababat 27 haftalığm bnmde belimde ve yan boşluklarmda ara ara ağrılar oluyo bncede normal genişliyoruz