Sineemiis benim kaybım ameliyat sonrası oldu zaten, ben rahimim yüzünden kayıp yaşadığımı düşünmüyorum, bir çok sebep vardı aslında. Rahmin kalp şekilli olduğunu ultrasonda gördük, sonra doktorlar rahim filmi çektiler perde varmı diye, ve perde olduğu anlaşıldı. Çok kalındı rahim perdesi, İstanbulda ameliyat oldum ama perdeyi tam alamadılar, kanamam falan oldu, çok az perde kaldı rahmimde. Şimdi riskli hamilelik geçirmeme onu sebep göstertiyorlar, bir de bende düşük sonrası genetik test yaptırdım ve pıhtılaşma çıktı, şimdi karnıma iğne yapıyoruz, umarım ayni şeyi bir daha yaşamam. Size de tavsiyem doktora gidin ve her şeye baktırın, gerekli testleri yapın. Umarım bu kez kucağınıza almak nasip olur inşallah 🙏❤️