ideemirel biz bebekle aynı kanı paylaşıyoruz. Plesanta aracılığı ile. Bizden geçen stres ve korku anında salgılanan hormon bebeğe de geçiyor bizim kalp ritmimiz değişince o da içerde bunu direk duyup hissediyor. Hareketsiz olması doğal. Konu ne olursa olsun her şey geçiyor Allah sıkıntınızi gidersin inşallah biraz sakinleyip uzaninca ben burdayım anne merak etme der size