Eveet sevgili anneler biz bugün 38+2 olduk.
3477 gramız. Tahmini doğum tarihimiz 10 Haziran , 36. Haftadan beri kanaldayız vajina ağrım çok var. Hareketliyiz biraz da, bakalım ne zaman geleceğiz ☺️ Bol bol hareket etmeye çalışıyorum zor olsa da . Hurma yiyorum. Yerleri siliyorum eğilip eğilip 🙈
Doktorum adaçayı içmemi, hurma yememi ve korunmasız ilişkiye girmemi önerdi. Siz neler yapıyorsunuz ? Ağrılarınız nasıl ?
Bebişlerinizin kilosu gelişimi ne durumda 🥰
https://resimlink.com/XMULdfNY
Nst Sonucum da burada , ben pek anlamıyorum anlayan varsa yorum bekliyorum 🥰 Sağlıkla gelsinler inşallah 🤍