MDT Dogu bence hiçbiri güzel değil.Aynı harflerin yerlerini değiştirip uydurma sözcükler türetilmiş gibi. En azından bir anlamı var diye Ada’yı seçtim
[silindi] Bu kadar cok senecek arasindan seçemedim 🤷🏻♀️ gercekten hic biri sanırım dedikleri gbi belki ada..
MDT Dogu o halde kızıma düşündüğüm isimleri sizinle paylaşayım. Gökçe, güneş,ikra, Afra,amine,neva,kevser,Betül,ipek,ceylin 😌
Deletedmom54555 Bizim de eğer kızımız olursa Ada ,Doğa ya da Duru koymayı düşünüyoruz bakalım 😍 Aslında ben Öykü ve simay ismini de çok beğeniyorum ama eşim pek sevmedi gibi 😅