Princessmom Önce kimyasal gebelik dendi. Beta değeri 2 katın düzgün çıkınca progesteron bakıldı 9.7 çıktı. Doktor proluton iğne yaptırdı ve günde iki kez progestan fitil kullanmamı söyledi. Sağlıksız gebelik diye korkuyorum 😔
SimgeAydn Princessmom beta değerleriniz sırasıyla ne peki ? Adetten önce mi yaptırdınız ? Kaç günde bir değeriniz kaç çıktı