Nvlckt_69 Kızlar 20+2 de tetenoz aşımı oldum fakat kolumun agrısı hala gecmedi 5 gün gecti bugün dahada agrıyor sol tarafıma hiç yatamıyorm kolumu kaldıramıyorm😕 sizde bu tarz agrılar yaşadınız mı öneriniz nedir😢