Ul22tu18 18+1 bebeğimin cinsiyetini Bir türlü öğrenemedim doktor net göremedim söyledi sanki kiza benzediğini söyledi bacaklarini çarpaz şêkilde tutmuşdu
B3liz Canım nazlanıyodur belki kız çocukların çoğu zor ve geç gösteriyor diyolar bu birazda şans işi tabi sağlıklı olsun en önemlisi o kız yada erkek illaki öğrenilecek