Buyuyoruzannecim1 https://ty.gl/1ob2xab trendyoldaki bu ürünü beğendim sizin park yatak kullanım hikayeleriniz memnun olup olmadığınız yanları varsa benimle paylasabilirmisiniz
ikikuzuannesi_18-21_ Buyuyoruzannecim1 bende park yatak kullandım çok da memnun kaldım açıkçası 3 yaşına girdi kızım hala yatıyordu. Odasını 2 hafta kadar oluyor ayıralı topladım kaldırdım park yatağı 2. Gelince açarım yine 😊
ikikuzuannesi_18-21_ Buyuyoruzannecim1 yanlız benimki böyle ayrıntılı değildi. Sadece beşik ve yatak o kadar
Lulemom Ben kiwi zoody aldım. Tam bu görüntüde park yatak değil ama mantık olarak yine park yatak olarak geçiyo. Görüntü farkı var sadece. Gayet memnunum. Bebeğim yatmadı henüz ama yeğenim geldikçe o yatıyo. Daha bi şikayetimiz olmadı.
ikikuzuannesi_18-21_ Meltem_ genelde pek yeterli olmuyor içindeki sünger yatak biraz ince ama baya yumuşak oluyor. Ben üzerine başka şeyler sermiştim ince pamuk yorgan falan koymuştum tek sünger rahatsız eder diye. yaylı çocuk yatak alıp koyan da var.
Lulemom Meltem_ ya açıkçası bana yetmicek gibi geldi o yüzden pamuk yatağını da aldım ama anneme kalsa yeter bu demişti. 🤷♀️
Princessmom Buyuyoruzannecim1 Prego marka kullanyrum aşırı sağlam kızımın yanına girip yattgmda oldu düşünün artk 😁
2626262782ayse Buyuyoruzannecim1 r bebekten 300 TL ye aldık 3 yaş oldu hala yatıyor ya mükemmel rengarenk çok kaliteli
Ays0 Kraft calipso elite 2 park beşik aldım içine de Yataş marka twiny yatak siparişi verdim. Henüz bebeğim doğmadı ama evimde alanım olduğu için kurulu duruyor ve gayet güzel
irva Pearl26450 Kraft calipso diamond ve Kraft signature.Biri benim evimde biri annemde.İkisinden de çok memnunum.