Zehrabtl Arkadaşlar cuma günü sezaryen olacağım. Tecrübesi olanlar yazabilir mi ? Özellikle de ağda konusunu nasıl halledecegiz kimi ağda yapma kes diyor diyor kimi bişey olmaz diyor nasıl hazırlanılmalı
irva Zehrabtl Ben doğumdan 2 hafta önce ağda yaptırmıştım mecbur lazer yasak olduğu için.Ağda yaptırabilirsin sorun yok.
Mdnyldz Zehrabtl benimde Çarşamba günü doğumum ağda yaptırdım , doğum sonrası içinde büyük rahatlık olacaktır ağda uzun vadeli temizlik neticede. Bende sezeryan olacağım kısaltmak vs çabuk çıkaracağı için lohusalıkta uğraşamam diye ağda yaptırdım ben