AycanAycan19 Gece 3:40 da hafif kanli su geldi 6 da hastaneye geldigimde 1 cm aciklik vardi suan 2 sancilarim var 4 5 dk bir giren ama acilma hala 2 cm dua edebilirmisiniz lutfen çok zormuş bu ağrı 39+5
Srcnannesi AycanAycan19 canım benim rabbim yardımcın olsun hayırlısıyla sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
34_21_23 AycanAycan19 ah canım rabbim yardımcın olsun içinden sürekli rabbi yesir vela tuassir rabbi temim bil hayr zikrini Çek. Sağ Salim kucağına al inşallah
34_21_23 inci_34 kesinlikle öyle. Beni nst ye bağlayacakları zaman yalvarıyordum istemiyorum beni yatağa almayın diye
Hossada AycanAycan19 En kolay şekilde hayırlı doğumlar dilerim. Allah sancılarına dayanma kuvveti versin. Sağlıcakla yavrunu kucağına alırsın insallah.
Minnakkkk AycanAycan19 sancı girdiği anda biri belinize masaj yaparsa cok rahatlarsınız eşim hep masaj yapmıştı bana rabbim saglıkla kucagınjza almayı nasip etsin
AycanAycan19 Minnakkkk evet bunu az once duydum kovid testi verirken soylwdiler annemlwr ovuyolar ama soyle acilma olsa bu sanciya ragmen ama acilma saat 6 dan beri 2 cm suan 😪
Anneyizbiz AycanAycan19 duşa girin squat yapmaya çalışın faydasını görürsünüz umarım sancılar geldikçede derin derin nefes alıp üç aşamada verin
Ninni234 AycanAycan19 2 ye kadar zor açılıyor 4 ten sonra bi bakmışsın 10 olmuş Allah yardımcın olsun
Minnakkkk AycanAycan19 merak etmeyin benim de acılmam 1 cm Di belki uc dort saat hic ilerlemedi sonra suni verdiler birden 3 dedi 6 dedi gel catala Bi bakalım dediler dogurup cıktım iki ıkınmada 😀 cok hızlı ilerledi birden
AycanAycan19 Ninni234 aminnnnnn nolur dua edinnn cok zormus bu sanciii daha dogumu dusunmuyorum bile o ne kadar zordur kim bilir😪
Glsm98 AycanAycan19 RABBİM YARDIMCINIZ OLSUN Ben de düzensiz sancı yaşıyorum. Açıklık 1.5 cm insalalh sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım.
Eylosunannesi Benim de 2 cm acilmam var, dün cok sancim vardi ama bugun tik yok, doktorum saliya kadar bekleyelim dedi, squat vs de yapiyorum nasil acilacak bende bilmiyorum, suni sanci cok zor diyorlar kendi sancimla olsun istiyorum baska neler yapabilirim 🥺😞
Esraali Özelde misiniz devlet hastanesi mi bu arada Allah bir nefeste kurtarsın telefona izin var mınidye soracaktım