Sunu Herkes ilk 3aydan sonra kese yukarı çıktığı için tuvalet ihtiyacı azalır diyordu ama benim şimdi başladı. Yarım saatte bir lavabodayım normal mi acaba bu durum?
Hatunnn Sunu bol su iciyorsaniz normal tuvalete cikma azalmiyor aslinda sadece ilk 3 ayda idrar gelince torbanin baskisi hemen agri yapiyordu simdi kese yukari ciktikca hemen o baskı hali hissedilmiyor kastedilen sey bu aslinda endiselenmeyin :)
mucizem61 Sunu bende 17 hafta 2 günlük hamileyim inan tuvaletle kanka halindeyim cnm bende geçecek diye bekliyorum bebek yukarıda cikmis ama henüz bi değişim yok
Sukranerolkaradag Sunu 31.haftadayım hala 20dk'da bir tuvalete gidiyorum ama çok su tüketiyorum diye.
Hazal89 Sunu bende 16 . Haftadayım normalde sabah akşam sadece lavaboyu kullanırken şimdi saat başı gider oldum 😅😅Normal bir durummuş
Sunu Hatunnn çokta içemiyorum aslında ama 1 bardak sıvı içtikten sonra sanki saatlerdir tuvalete gitmemişim gibi oluyor 🤷🏻♀️ Bende anlamadım
istanbulluanne Ya benim de ilk aylarda hic bu kadar olmuyordu 15. Haftadn beri tuvaltten çıkamıyorum dedignz gibi 😀 bende 16+6 daym daha cok artti yani . Ama söyle de bsey var ben abartsz günde 5 lt su içiyorum geçiyordur bile ona da bağlıyorum.