Nasılsınız hanımlar nasıl gidiyor yeni hafta😊😊
Esraali Biz 29+1 iz 😬
depsizoo maşalllah az kalmış sizin
27+4 bizim de 🤗
25+2. Çok şükür güzel geçiyor. Üçüncü trimester beni korkutan asıl 😂
Yasoo96 benimde 2. Trimester güzel geciyır bu kadar beklemiyordum umarım böyle devam eder