Kızlar 24+5 olduk birkaç gündür gözüm kararıyo başım dönüyo geçen gün bakkaldan eve zor geldim bayılıcam sandım tansiyon düşmesi sanırım tansiyon nasıl bişey onu da bilmiyorum ilk defa Böyle bişey yaşıyorum sağlık ocağında ölçtürdüm 9 çıktı şekerim falan normal çıktı ama bi kaç gündür tekrarlıyor Demir ilacı d vitamini damlası falan çok mide bulantısı yapıyo diye 1 aydır falan kullanmıyorum bıraktım acaba bi eksiklik mi oldu da böyle oldu başına gelen varmı baş dönmesi falan bebeğime bi zarar verir mi