Tugbaszk1907 Kızlar dün gece gaz sancım oldu gaz çıkardım bebeğe bir zararı olur mu neden olur yardım eder misiniz
busraslan1 Tugbaszk1907 gaz sancısının ve gaz çıkarmanın bebeğe zararı olmaz. Yararı olur çıkarmanın hatta. Ben o kadar gazlıyım ki napsın kız içerde isyan mı etsin 😂😂