Aysrnn Arkadaşlarlar bugün pek hissetmedim bebeği aşağıda gibi sanki bı sıkıntı var mıdır hafta içi gitcem hastaneye aceba döndü mü eskiden kuvvetli tekmeler hissedersim şimdi yok tedirginim böyle olan var mi
Sibelrx 31 hafta 3 gunluk benimde arada hareketsiz oluyo saglik ocagina gidip kan tahlili felan bakicaklarmis bi birde alttan baski yapiyo sezeryan kesik bolgesinde hissediyorum tek hareketlerini