Merhaba güzel anneler daha önce 1 düşük yaşadığım içim doktorum önlem amaçlı coraspin verdi gebeliğin başından beri kullanıyorım. 30.hafta gıbı bırakmam gerektığını söyledi . Daha önce genetik pıhtılaşma testi yapılmadı. Sizlere sorum ; Coraspini bırakınca Allah korusun bir sorun yaşar mıyım çünki dediğim gb pıhtılaşma varmı yok bu bende bılmıyorım yaşayan varsa yardımcı olursanız çok sevınırım.