Zynp3418 valla ben de var cnm. Şimdi onu belime alıp oturyorm 34. Haftadaym rahat oluyor. Şimdiden kullanmaya basladm yani 😊 ama olmasa bebegnin bi kaybıda olmaz. Sana kalms. Emzirrken kolay ilerde bebegn i oturtmak içinde kullanırsn beline takıp. Yani 3 günlük bi işlevi yok ama normal yastıklarda iş görür. Babannemz hedye almstı bize babynest set olarak 13 parça malzeme vardı içinde emzrme yastgı da ordan gelyo benm.