Dilaraarslanca 2 aylık hamileyim herşeyden tiksiniyorum sadece et ve yoğurt süt peynir yiyebiliyorum aynı zamanda 2 aydan hiç bir kilo almadım aksine zayıfladım ama göbeğim aşırı derece bir sertleşme oldu bunun sebebi ne
butterfly_ Dilaraarslanca Bahsettiğiniz şeyler gayet normal . Bende yaşadım hamilelerin çoğu yaşıyor :)
Selenimom Dilaraarslanca siz yine bunları yiyebiliyormussunuz. Ben onları düşünunce bile midem bulanıyor 😁 12 13 haftada geçiyor genelde
Rabisasell Dilaraarslanca çok normal ben 3. Ayımın sonunda normale döndüm iyi siz yine peynir falan yiyorsunuz ben su dahi içemiyordum ☺️
irva Dilaraarslanca İlk zamanlar öyle olur sonrada da öyle bir iştahın açılır kı şaşırırsın kendine.😊
Dilaraarslanca Özelikle sucuk görünce bile kusasım geliyor😂 eşime sucuk yedirmeyi bırak markette reyon önünden dahi geçmiyorum 😂
Zelsonr Dilaraarslanca Canım sen şükret yine faydalı şeyleri yiyebiliyormuşsun. Ben su bile içermediğim ve sürekli istifra ettiğim için ağır enfeksiyon geçirdim 14,15 haftada anca rahatladım. Normal yani geçicek Allah’ın izniyle herşey 🤲🤲💕💕💕
[silindi] Dilaraarslanca ah ah sen onları yemişsin yanından geçemedim onların tek yediğim meyveyi başka hiç bişey yemedim ama şimdi nezmn doğum diye dalga geçiyorlar çok kilo aldım meyveler sayesinde 😅
Minnakkkk Dilaraarslanca gayet normal cogu gebenin yasadıgı seyler 😀 6 ayın adı var saydıgınjz seyler den yanımda biri et dese bile midem bulanıyodu o derece kötuydum ilk hamşlelğimde 20,haftaya kadar 6 kilo zayıflamıştım 😀
greybrde Dilaraarslanca ilk 3 ay tiksinmen çok normal sonrasında iştahın açılıyor zaten 4 aylık olduk hala kilom aynı hiç almadım 1-2 kilo verdim iştahım yeni yeni açılıyor 😚
Zkygmsbtr Dilaraarslanca 15. Hafta doymak bilmezsin artık normal bende öyleydim çok şükür geçti simdi
akgunbirsen Dilaraarslanca ben hiç tiksinmedim sadece sevmediğim yiyecekleri hala sevmiyorum o kadar. Kırmızı et doktorum haftada 2 ye diyor en kötü 2 adet köfte ye diyor deneyeceğim dedim ama yok yiyemedim. Sevdiğim şeyleri hala seviyorum ama.