Ben 4 haftalıkken öğrendim beta hcg 360 çıkmıştı ve kese yoktu ama zamanla olustu bu süreçte her hafta doktora gittim kese, bebek oluşumu kalp atışı vs için cok şükür şuan 16 haftalık. Sizin 2 haftalıktaki değeriniz çok iyi endiselenmeyin daha çok erken zamanla olusur kese benim 6. Haftada gördük keseyi.